Subject: Suurupi külas Pärtli tee 11 ja Muuli-Kalda maaüksuste ning lähiala üldplaneeringut muutva detailplaneeringu eelnõu (eskiislahenduse) avaliku väljapaneku ja avaliku väljapaneku tulemuste arutelu teade
From: "Kaisa Pagil" <[email-masked]>
To: Päästeamet <[email-masked]>, "Keskkonnaamet" <[email-masked]>, "info" <[email-masked]>, <[email-masked]>, <[email-masked]>
Date: Thu, 2 Jan 2025 19:59:22 +0200

TÄHELEPANU! Tegemist on väljastpoolt asutust saabunud kirjaga. Tundmatu
saatja korral palume linke ja faile mitte avada!

Tere!

Suurupi külas Pärtli tee 11 ja Muuli-Kalda maaüksuste ning lähiala
üldplaneeringut muutva detailplaneeringu eelnõu (eskiislahenduse) avalik
väljapanek toimub 31.01.2025–03.03.2025 k.a. ja üldplaneeringut muutva
detailplaneeringu eelnõu (eskiislahenduse) avaliku väljapaneku tulemuste
avalik arutelu toimub 10.04.2025 kell 17.00 Harku vallamajas (Kallaste tn
12, Tabasalu alevik).

Lugupidamisega

Kaisa Pagil
assistent

Meie jaoks on väga oluline kuulda Teie arvamust, et saaksime pidevalt
parendada oma teenuseid. Ette tänades.

Tagasiside vorm on leitav
<https://forms.office.com/Pages/ResponsePage.aspx?id=cQsRoHbUwUOSG8CCbivBQ
-EoRHuAwAROjNrJsDpOZ0JUQ0dYWDI2UkQ0QjAyTjk5RVg4SE9ROFZONS4u> SIIT

  _____

Harku Vallavalitsus
Kallaste tn 12, Tabasalu
Harku vald
Mob: 55539321
 <http://www.harku.ee/> www.harku.ee

 <https://www.facebook.com/HarkuVald> facebook.com/HarkuVald